Synchronizacja z OpenCart

Moduł dodatkowy do aplikacji DGCS System – Magazyn pozwalający na synchronizację danych pomiędzy aplikacją sklepu OpenCart a bazą danych aplikacji Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma kontami OpenCart. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w pomiędzy systemami tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie OpenCart na podstawie magazynu.

Zakres wymiany danych jest konfigurowany i zawiera:

Klienci – dane klientów zarejestrowanych na zamówieniach w OpenCart przenoszeni są do kartoteki klientów DGCS System. Synchronizacja dotyczy klientów z podanymi danymi do faktury.

Zamówienia – dane zamówień zapisanych w OpenCart pojawiają się w kartotece zamówień DGCS System. Posiadać będą dane kontrahenta, listę zamówionych towarów oraz pozycję wybranego sposobu dostawy wraz z jej kosztem. W danych zlecenia otrzymujemy również rodzaj wybranej płatności, dostawy oraz status po stronie sklepu.

Produkty – dane towarów widocznych w magazynie DGCS System z uwzględnieniem wskazanego cennika są synchronizowane ze sklepem OpenCart. Dla istniejących już towarów w OpenCart aktualizowana jest cenna zgodnie z cennikiem DGCS System oraz stan w danym magazynie.

Cennik – pobieranie danych na temat cen towarów w OpenCart i ich zapis do cennika w magazynie.

Definicje towarów – napełnianie kartoteki towarowej danymi z OpenCart.

Specyfikacja

Obsługa OpenCart w wersji3.0.3.6, 3.0.3.8
Zakres wymianyKlienci (OpenCart → DGCS System)
Zamówienia – zakupione towary, dostawa (OpenCart → DGCS System)
Produkty (DGCS System → OpenCart)
Cennik i definicje towarów ( OpenCart → DGCS System)
Obsługiwana ilość sklepów OpenCartNieograniczona